Тарнавська, Н. П., Вознюк, О. В. (2019) Дослідження сучасного стану впровадження інклюзивної парадигми в освітній простір дошкільної і початкової освіти України. Нові технології навчання: збірник наукових праць (92). pp. 281-286.
|
Text
Download (303kB) | Preview |
Abstract
Окреслюються сучасні науково-методичні пошуки щодо створення інклюзивного середовища у сфері дошкільної і початкової освіти, в якому пріоритетним має бути особистісне зростання дітей, в тому числі, дітей з інвалідністю, що передбачає їх успішну адаптацію до соціуму через вирішення складних проблем життєдіяльності, досягнення індивідуальних і суспільних цілей.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | children with special educational needs, inclusive education, communication, interaction of participants in the educational process, need for communication, psychological intimacy, affiliation |
Subjects: | L Education > L Education (General) R Medicine > RA Public aspects of medicine |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology |
Depositing User: | асистент І.О. Денисюк |
Date Deposited: | 30 Jan 2020 07:04 |
Last Modified: | 30 Jan 2020 07:04 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30623 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |