Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психологія політичної реклами: інструктивно-методичні матеріали

Кириченко В. В. (2020) Психологія політичної реклами: інструктивно-методичні матеріали. [Навчальний матеріал] (Неопублікований)

[thumbnail of ІММ_Психологія_реклами_Психологія політичної реклами.pdf]
Preview
Текст
ІММ_Психологія_реклами_Психологія політичної реклами.pdf

Завантажити (819kB) | Preview

Анотація

Методичні матеріали для аудиторної та самостійної роботи студентів спеціальності 052 Політологія. У рекомендаціях подано план лекційних та семінарських занять, перелік першоджерел для опрацювання, план виконання рекламного проекту політичної партії, рекомендована та додаткова література до курсу.

Тип ресурсу: Навчальний матеріал
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
J Політологія > JA Політологія (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Віктор Васильович Кириченко
Дата подачі: 31 Січ 2020 11:00
Оновлення: 31 Січ 2020 11:00
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30633

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу