Підготовка майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів

Божик, Микола, Огнистий, Андрій, Банах, Володимир (2019) Підготовка майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (8). pp. 13-17. ISSN 2071-5285

[img]
Preview
Text
Download (394kB) | Preview

Abstract

Актуальність теми дослідження. Підготовка вчителів на якісно новому рівні є одним із важливих державних пріоритетів. Головну увагу слід зосередити на підготовці нового покоління вчителів, які зуміють забезпечити розвиток культури здоров’я учнів, підвищити рівень власної загальної культури, складовою якої є культура здоров’я; підвищувати рівень професійної кваліфікації та соціального статусу до рівня, що відповідає їхній ролі в суспільстві. Мета дослідження полягає в забезпеченні ефективної підготовки майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів загальноосвітньої школи. Методи дослідження: теоретичні – вивчення й аналіз літератури; емпіричні – діагностичні; методи математичної статистики. Результати дослідження. Доведено дієвість змодельованої методики підготовки майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів, що вивчалася на прикладі навчальної дисципліни: «Фізичне виховання». Експериментально перевірено ефективність організаційно-педагогічних умов та структурно-функціональної моделі формування професійної готовності майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів загальноосвітньої школи. Ключові висновки. Узагальнення результатів дослідження дає змогу констатувати, що в ЕГ спостерігається позитивна динаміка сформованості всіх компонентів готовності майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів загальноосвітньої школи, про що свідчать показники середнього балу (СБ). У студентів КГ цей показник збільшився від 3,28 на вхідному контролі до 3,55 на підсумковому (+0,27), а в ЕГ, студенти яких навчалися за авторською методикою, показник середнього балу збільшився від 3,28 до 4,03 бала (+0,75), що на 0,48 бала більше, ніж в КГ.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійно-педагогічна підготовка, організаційно-педагогічні умови, компоненти, критерії, рівні, модель
Subjects: A General Works > AZ History of Scholarship The Humanities
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport
Depositing User: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Date Deposited: 03 Feb 2020 14:02
Last Modified: 03 Feb 2020 14:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30636

Actions (login required)

View Item View Item