Особливості застосування колового тренування на уроках фізичної культури в початковій школі

Яковлів, Володимир, Дмитренко, Світлана, Чернишенко, Тамара, Герасимишин, Віктор (2019) Особливості застосування колового тренування на уроках фізичної культури в початковій школі. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (8). pp. 106-112. ISSN 2071-5285

[img]
Preview
Text
Download (433kB) | Preview

Abstract

Актуальність теми дослідження. Одним із завдань сучасної школи є сприяння формуванню: стійкого інтересу школярів до регулярних занять фізичною культурою, потреби у руховій активності та звички до самостійних занять фізичними вправами. Аналіз науково-методичної літератури дає підставу стверджувати, що проведення уроків з використанням методу колового тренування в початковій школі можна домогтися значної щільності уроку, зростання інтересу дітей до занять. Мета дослідження: виявити ефективність розвитку фізичних якостей під впливом методики колового тренування на основі змагально-ігрового методу у фізичному вихованні молодших школярів. Методи дослідження: аналіз і узагальнення літературних джерел, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент, тестування фізичної підготовленості, методи математичної статистики. У досліджені взяли учать школярі 9-10 років (33 особи), із середнім рівнем фізичного розвитку. Результати роботи. Особливістю нашої експериментальної методики є організаційно-методична форма з методичними підходами, реалізованими в ігровому і змагальному методах. Виявлена ефективність ряду підходів до модифікації «колового тренування» стосовно вікових особливостей дітей молодшого шкільного віку, зокрема, нормування навантаження в рамках «максимального тесту» в звуженому діапазоні в межах 30 с та включення в «колове тренування» елементів ігор. Ключові висновки. Розроблена методика дозволяє суттєво підвищити якість освітнього процесу з фізичного виховання за рахунок значного поліпшення фізичної підготовленості, сформувати інтерес і мотиви до систематичних занять фізичними вправами. Результати у тестах, що характеризують прояв фізичних якостей хлопчиків після проведення експерименту є статистично достовірно кращими у ЕГ, ніж відповідні показники КГ.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: школярі, колове тренування, змагально-ігровий метод
Subjects: A General Works > AZ History of Scholarship The Humanities
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport
Depositing User: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Date Deposited: 04 Feb 2020 07:09
Last Modified: 04 Feb 2020 07:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30652

Actions (login required)

View Item View Item