Використання інтерактивних методів навчання під час вивчення класу ссавці на уроках біології у загальноосвітньому навчальному закладі

Полюхович, Н. І., Фещук, А. М., Власенко, Р. П., Сорочинська, О. А. (2019) Використання інтерактивних методів навчання під час вивчення класу ссавці на уроках біології у загальноосвітньому навчальному закладі. Біологічні дослідження – 2019. с. 424-426.

[img]
Перегляд
Text
Download (402kB) | Перегляд

Опис

XXІ століття та орієнтація України на європейські стандарти, ставить перед нею завдання, яке полягає в модернізації національної освіти, її форм і методів навчання на основі нових прогресивних тенденцій.Сучасна освіта зорієнтована на розвиток особистості учня та забезпеченні його самореалізації. У зв’язку з цим в навчально-виховному процесі педагоги повинні використовувати ті методи навчання, які будуть цьому сприяти. Саме цій умові відповідають інтерактивні методи навчання. Для реалізації завдань сучасної шкільної освіти, зокрема біологічної, необхідно відходити від пояснювально-ілюстративних методів та впроваджувати інтерактивні технології. В китайському прислів’ї сказано: “Чую і забуваю, бачу і пам'ятаю, роблю і розумію». Саме використання інтерактивних методів навчання полягає в залученні до дії, створенні ситуації переживання та випробовування, що, в свою чергу, сприяє глибокому проникненню у зміст предметата кращому запам'ятовуванню навчального матеріалу

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > QH Природознавство
Q Наука > QH Природознавство > QH301 Біологія
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра екології та географії
Користувач, що депонує: ekology
Дата внесення: 06 Трав 2020 11:31
Останні зміни: 06 Трав 2020 11:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31029

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу