Використання інтерактивних методів навчання під час вивчення класу ссавці на уроках біології у загальноосвітньому навчальному закладі

Полюхович, Н. І., Фещук, А. М., Власенко, Р. П., Сорочинська, О. А. (2019) Використання інтерактивних методів навчання під час вивчення класу ссавці на уроках біології у загальноосвітньому навчальному закладі. Біологічні дослідження – 2019. pp. 424-426.

[img]
Preview
Text
Download (402kB) | Preview

Abstract

XXІ століття та орієнтація України на європейські стандарти, ставить перед нею завдання, яке полягає в модернізації національної освіти, її форм і методів навчання на основі нових прогресивних тенденцій.Сучасна освіта зорієнтована на розвиток особистості учня та забезпеченні його самореалізації. У зв’язку з цим в навчально-виховному процесі педагоги повинні використовувати ті методи навчання, які будуть цьому сприяти. Саме цій умові відповідають інтерактивні методи навчання. Для реалізації завдань сучасної шкільної освіти, зокрема біологічної, необхідно відходити від пояснювально-ілюстративних методів та впроваджувати інтерактивні технології. В китайському прислів’ї сказано: “Чую і забуваю, бачу і пам'ятаю, роблю і розумію». Саме використання інтерактивних методів навчання полягає в залученні до дії, створенні ситуації переживання та випробовування, що, в свою чергу, сприяє глибокому проникненню у зміст предметата кращому запам'ятовуванню навчального матеріалу

Item Type: Article
Subjects: Q Science > QH Natural history
Q Science > QH Natural history > QH301 Biology
Divisions: Faculty of Natural Sciences > Department of Ecology and Geography
Depositing User: ekology
Date Deposited: 06 May 2020 11:31
Last Modified: 06 May 2020 11:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31029

Actions (login required)

View Item View Item