Нейропедагогіка – потужний ресурс освіти дорослих

Вознюк, О. В. (2019) Нейропедагогіка – потужний ресурс освіти дорослих. Андрагогічний вісник (10). pp. 19-27.

[img]
Preview
Text
Download (296kB) | Preview

Abstract

Окреслюється основи нейропедагогіки як потужного ресурсу освіти дорослих. Зазначається, що педагогіка дедалі частіше починає використовувати ресурси психології, коли, по суті, ці дві предметні області починають сполучатися, формуючи єдину психопедагогічну науки. При цьому перетворення педагогіки на психопедагогіку зумовлюється й бурхливим розвитком інклюзивної парадигми сучасної освітньої галузі, яка передбачає поширення принципів спеціальної педагогіки серед педагогічних працівників, які дедалі більше починають взаємодіяти с з дітьми з особливими потребами, а також з їх батьками. У контексті психопедагогіки можна говорити про інноваційний напрям педагогічної теорії і практики – нейронавчання, або нейропедагогіку – прикладну нейронауку, яка використовує знання когнітивної неврології, диференціальної психофізіології, нейропсихології, дані про мозкову організації процесів оволодіння різними видами навчального матеріалу та ін.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 08 Jun 2020 14:36
Last Modified: 08 Jun 2020 14:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31149

Actions (login required)

View Item View Item