Формування діалогічної компетентності в учнів початкової школи з використанням прийомів драматизації

Корсовецька, М. Е. (2019) Формування діалогічної компетентності в учнів початкової школи з використанням прийомів драматизації. Андрагогічний вісник (10). pp. 117-124.

[img]
Preview
Text
Download (292kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються шляхи вдосконалення формування у дітей молодшого шкільного віку діалогічної компетентності на уроках англійської мови за допомогою прийомів драматизації. На основі проаналізованої літератури подано чітке визначення діалогічного мовлення, визначені вміння, якими має володіти вчитель для навчання дітей. Також виокремленні та описані найпоширеніші форми драматизації. Зазначені три етапи навчання англійської мови та спираючись на них наведений ряд вправ, які учитель може використовувати при проведенні уроків англійської мови. І застосування цих вправ забезпечить формування діалогічної компетентності в учнів початкової школи на уроках англійської мови.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 08 Jun 2020 14:36
Last Modified: 08 Jun 2020 14:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31152

Actions (login required)

View Item View Item