Калініна, Л. В., Прокопчук, Н. Р. (2020) Можливості інтегрованого навчання іноземної мови та культури учнів старшої школи філологічного профілю. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія пед.науки: реалії та перспективи.
|
Text
Download (433kB) | Preview |
Abstract
В статті розглядаються актуальні питання можливостей інтегрованого навчання іноземної мови та культури учнів старшої школи в руслі нової освітньої реформи в Україні. Інтегрований підхід розглядається авторами базовим методичним напрямом, що спрямований на розкриття творчих сил і потенційних можливостей старшокласників, стимулює їхнє бажання та розвиток самоосвіти та самовдосконалення. Автори акцентують увагу на ефективності та перевагах даного підходу в навчанні іноземної мови учнів філологічного профілю; розкривають суть інтегрованого навчання старшокласників філологічного профілю; наводять характерні психологічні та лінгвістичні особливості учнів старшої школи, серед яких великий словниковий та мовленнєвий запас, швидка мовленнєва реакція на прослухане/побачене, інтелектуальна ініціатива, наявність дослідницької компетентності, потреба в творчості та інші. Розглядаючи інтегрований урок одним із нововведень сучасної методики, що розвиває потенціал самих учнів, спонукає до осмислення та знаходження причинно-наслідкових зв’язків, розвитку логічного мислення та комунікативних здібностей, автори конкретизують ряд навчальних цілей для здійснення ефективного інтегрованого навчання старшокласників філологічного профілюю, а саме: значне розширення мовного інвентарю, формування вмінь володіння моделями вербальної та невербальної комунікації. Автори описують та деталізують інтегровані вміння навчання іноземної мови та культури. Стаття містить приклади інтерактивних завдань інтегрованих уроків з англійської мови учнів старшого етапу навчання філологічного профілю на прикладі теми “Arts”. До кожного завдання надаються роз’яснювальні методичні коментарі.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | інтегрований підхід навчання, метапредметна інтеграція, інтегративні уроки, філологічний профіль, інтегровані вміння, навчання мови і культури, старшокласники |
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools P Language and Literature > PE English |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education |
Depositing User: | лаборант Юлія Харчишина |
Date Deposited: | 23 Jun 2020 12:50 |
Last Modified: | 23 Jun 2020 12:50 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31212 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |