Методичні рекомендації з організації навчальної практики з формування фонологічної компетентності

Савчук, І. І. (2020) Методичні рекомендації з організації навчальної практики з формування фонологічної компетентності. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Методичні рекомендації орієнтовані на організацію навчальної практики з формування фонологічної компетентності з метою засвоєння здобувачами вищої освіти першого року навчання основних теоретичних і прикладних аспектів рецептивно-продуктивної діяльності студента як слухача та мовця у мовленнєвому процесі. Система практичних завдань спрямована на успішне вивчення інформативного матеріалу курсу та формування навичок фонетичного аналізу. Методичні матеріали мають на меті сприяти формуванню студентами, що спеціалізуються у галузі викладання англійської мови, фонологічної компетенції – здатності сприймати й відтворювати звукові одиниці мови у певному контексті з належним використанням необхідного наголосу, ритму та інтонації. Для студентів першого курсу спеціальності: 014.02 Середня освіта (Мова і література (англійська).

Item Type: Book
Subjects: L Education > L Education (General)
P Language and Literature > PE English
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Cross-Cultural Communication and Applied Linguistics
Depositing User: лаборант Ю.Ю. Климович
Date Deposited: 23 Jun 2020 17:16
Last Modified: 23 Jun 2020 17:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31262

Actions (login required)

View Item View Item