Власенко Р. П., Черниш О. М., Мостіпака Т. П. (2020) Інноваційні здоров’язберігаючі технології при вивченні географії у середній школі. Водні і наземні екосистеми та збереження їх біорізноманіття. С. 175–178.
|
Текст
Download (2MB) | Preview |
Анотація
Вимоги часу, стандарти, стереотипи, потреби суспільства вимагають від освітнього процесу постійного реформування. Наряду з освітніми цілями важливою метою сучасної школи є формування освіченої, та здорової особистості, особистості яка націлена на збереження власного здоровʼя та здоровʼя свого оточення через здорове довкілля, здорову планету. Здоров’я підростаючого покоління є запорукою основних джерел щастя, благополуччя та стабільності і розвитку суспільства в цілому. Саме тому наскрізною змістовою лінією вивчення усіх навчальних дисциплін середньої освіти є «Здоров’я і безпека», а серед 10 ключових компетентностей випускника згідно Концепції «Нова українська школа» є екологічна грамотність і здорове життя [8]
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | G Географія. Антропологія. Реставрація > G Географія (Загальне) Q Наука > QP Фізіологія |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра екології та географії |
Користувач: | Кафедра екології та географії |
Дата подачі: | 08 Лип 2020 12:03 |
Оновлення: | 08 Лип 2020 12:03 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31371 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |