Інноваційні здоров’язберігаючі технології при вивченні географії у середній школі

Власенко, Р. П., Черниш, О. М., Мостіпака, Т. П. (2020) Інноваційні здоров’язберігаючі технології при вивченні географії у середній школі. Водні і наземні екосистеми та збереження їх біорізноманіття. pp. 175-178.

[img]
Preview
Text
Download (2MB) | Preview

Abstract

Вимоги часу, стандарти, стереотипи, потреби суспільства вимагають від освітнього процесу постійного реформування. Наряду з освітніми цілями важливою метою сучасної школи є формування освіченої, та здорової особистості, особистості яка націлена на збереження власного здоровʼя та здоровʼя свого оточення через здорове довкілля, здорову планету. Здоров’я підростаючого покоління є запорукою основних джерел щастя, благополуччя та стабільності і розвитку суспільства в цілому. Саме тому наскрізною змістовою лінією вивчення усіх навчальних дисциплін середньої освіти є «Здоров’я і безпека», а серед 10 ключових компетентностей випускника згідно Концепції «Нова українська школа» є екологічна грамотність і здорове життя [8]

Item Type: Article
Subjects: G Geography. Anthropology. Recreation > G Geography (General)
Q Science > QP Physiology
Divisions: Faculty of Natural Sciences > Department of Ecology and Geography
Depositing User: ekology
Date Deposited: 08 Jul 2020 12:03
Last Modified: 08 Jul 2020 12:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31371

Actions (login required)

View Item View Item