Проблемне навчання як ефективний засіб розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів

Рудницька, Н. Ю. (2020) Проблемне навчання як ефективний засіб розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. pp. 197-202.

[img]
Preview
Text
Download (340kB) | Preview

Abstract

Виконання дослідницьких робіт порівняно з іншими формами навчальної діяльності дозволяє найбільш ефективно й поступово здійснити перехід від традиційного підходу в навчанні до нового, продуктивного навчання. За допомогою використання дослідницького підходу в навчальному процесі можна розвинути такі універсальні здібності й компетентності учнів

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Проблемне навчання,розвиток,пізнавальна самостійность
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: лаб. К.В Сорока
Date Deposited: 20 Nov 2020 07:18
Last Modified: 20 Nov 2020 07:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31774

Actions (login required)

View Item View Item