Науменко, А. В. (2020) Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами проблемних ситуацій. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. pp. 81-84.
|
PDF
Download (397kB) | Preview |
Abstract
У завданнях з логіко-математичного розвитку традиційний математичний аспект знань поєднаний з логічним. Можливість і доцільність поєднання логічного та математичного аспектів були предметом дослідження багатьох вітчизняних та зарубіжних учених. Зокрема, як одне з основних завдань, що мають розв’язуватися в дошкільному віці, визнано перехід від конкретних емпіричних знань до понять наукового характеру. За основу введення таких понять беруться різні математичні та логічні дії .
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Формування, елементарні, математичні, уявлення, проблемна, ситуація |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language |
Depositing User: | ПК Кафедра |
Date Deposited: | 27 Nov 2020 08:03 |
Last Modified: | 27 Nov 2020 08:03 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31834 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |