Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами проблемних ситуацій

Науменко, А. В. (2020) Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами проблемних ситуацій. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. pp. 81-84.

[img]
Preview
PDF
Download (397kB) | Preview

Abstract

У завданнях з логіко-математичного розвитку традиційний математичний аспект знань поєднаний з логічним. Можливість і доцільність поєднання логічного та математичного аспектів були предметом дослідження багатьох вітчизняних та зарубіжних учених. Зокрема, як одне з основних завдань, що мають розв’язуватися в дошкільному віці, визнано перехід від конкретних емпіричних знань до понять наукового характеру. За основу введення таких понять беруться різні математичні та логічні дії .

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Формування, елементарні, математичні, уявлення, проблемна, ситуація
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: лаб. К.В Сорока
Date Deposited: 27 Nov 2020 08:03
Last Modified: 27 Nov 2020 08:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31834

Actions (login required)

View Item View Item