Розвиток логічного мислення у дітей молодших школярів на уроках математики в початковій школі під час розв'язування складених задач

Процик, М. (2020) Розвиток логічного мислення у дітей молодших школярів на уроках математики в початковій школі під час розв'язування складених задач. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. pp. 194-197.

[img]
Preview
PDF
Download (410kB) | Preview

Abstract

Логічне мислення є вищим ступенем розумового розвитку дитини, проходить тривалий шлях розвитку. Воно характерне тим, що здійснюється у формі абстрактних понять і міркувань. Логічне мислення, на відміну від практичного, здійснюється тільки словесним шляхом. Навчання дитини доказу вимагає від нього сформованості умінь правильно міркувати, що безпосередньо виявляється через правильність математичної мови дитини. Математична мова і уміння правильно міркувати тісно пов’язані один з одним.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Розвиток, логічне мислення, урок, математика, розв'язування, складена, задача
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: лаб. К.В Сорока
Date Deposited: 27 Nov 2020 08:13
Last Modified: 27 Nov 2020 08:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31837

Actions (login required)

View Item View Item