Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення із структурою множини та числом

Жирна, І. С. (2020) Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення із структурою множини та числом. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. pp. 49-53.

[img]
Preview
PDF
Download (471kB) | Preview

Abstract

Пізнавальна активність дошкільників розглядається, як “вольова цілеспрямована дія”, а у пізнавальному процесі, активність виявляться у “зацікавленому прийнятті інформації, у бажанні поглибити свої знання, у самостійному пошуку відповідей на питання, що цікавлять, у виявленні елементів творчості, реалізації, в умінні засвоювати спосіб пізнання й застосовувати його на іншому матеріалі”.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Розвиток, пізнавальна, активність, процес, ознайомлення, структура, множини, число
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: лаб. К.В Сорока
Date Deposited: 27 Nov 2020 08:19
Last Modified: 27 Nov 2020 08:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31841

Actions (login required)

View Item View Item