Романюк, Р. К. (2020) Методичні аспекти формування поняття «Клітина» в шкільному курсі біології. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. с. 40-42. ISSN 2308-5258, e-ISSN 2308-1996
|
Text
Download (1MB) | Перегляд |
Опис
В статті узагальнено власний досвід та методичні поради вчителів-практиків щодо формування загальнобіологічно- го поняття «клітина» в шкільному курсі біології. Показано ефективність асоціативного мислення при вивченні клітини; візуалі- зації матеріалу шляхом застосування дидактичних ігор, складання ментальних карт та опорних схем; постановки питань за певною ієрархією для розвитку критичного мислення за методом Блума – запам’ятовування, розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінка (особисте ставлення); інтерактивних; проблемних; словесно-логічних методів. На основі аналізу навчальних програм з біології доведено поступове ускладнення загальнобіологічного поняття клітини, починаючи з 6-го і до 11-го класу; спіралеподібний розвиток в учнів уявлення про клітину як структурну і функціональну одиницю життя.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | загальнобіологічне поняття, клітина, методика навчання біології, навчальні програми з біології |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач, що депонує: | kaf.zoology Zoo KZ |
Дата внесення: | 14 Груд 2020 17:54 |
Останні зміни: | 18 Груд 2020 13:11 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31912 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |