Методичні аспекти формування поняття «Клітина» в шкільному курсі біології

Романюк Р. К. (2020) Методичні аспекти формування поняття «Клітина» в шкільному курсі біології. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. С. 40–42. ISSN 2308-5258

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

В статті узагальнено власний досвід та методичні поради вчителів-практиків щодо формування загальнобіологічно- го поняття «клітина» в шкільному курсі біології. Показано ефективність асоціативного мислення при вивченні клітини; візуалі- зації матеріалу шляхом застосування дидактичних ігор, складання ментальних карт та опорних схем; постановки питань за певною ієрархією для розвитку критичного мислення за методом Блума – запам’ятовування, розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінка (особисте ставлення); інтерактивних; проблемних; словесно-логічних методів. На основі аналізу навчальних програм з біології доведено поступове ускладнення загальнобіологічного поняття клітини, починаючи з 6-го і до 11-го класу; спіралеподібний розвиток в учнів уявлення про клітину як структурну і функціональну одиницю життя.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: загальнобіологічне поняття, клітина, методика навчання біології, навчальні програми з біології
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Користувач: kaf.zoology Zoo KZ
Дата подачі: 14 Груд 2020 17:54
Оновлення: 18 Груд 2020 13:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31912

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу