Методичні аспекти формування поняття «Клітина» в шкільному курсі біології

Романюк, Р. К. (2020) Методичні аспекти формування поняття «Клітина» в шкільному курсі біології. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. pp. 40-42. ISSN 2308-5258, e-ISSN 2308-1996

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview
Official URL: http://www.seanewdim.com

Abstract

В статті узагальнено власний досвід та методичні поради вчителів-практиків щодо формування загальнобіологічно- го поняття «клітина» в шкільному курсі біології. Показано ефективність асоціативного мислення при вивченні клітини; візуалі- зації матеріалу шляхом застосування дидактичних ігор, складання ментальних карт та опорних схем; постановки питань за певною ієрархією для розвитку критичного мислення за методом Блума – запам’ятовування, розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінка (особисте ставлення); інтерактивних; проблемних; словесно-логічних методів. На основі аналізу навчальних програм з біології доведено поступове ускладнення загальнобіологічного поняття клітини, починаючи з 6-го і до 11-го класу; спіралеподібний розвиток в учнів уявлення про клітину як структурну і функціональну одиницю життя.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: загальнобіологічне поняття, клітина, методика навчання біології, навчальні програми з біології
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Faculty of Natural Sciences > Department of Zoology, Biological Monitoring and Nature Conservation
Depositing User: kaf.zoology Zoo KZ
Date Deposited: 14 Dec 2020 17:54
Last Modified: 18 Dec 2020 13:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31912

Actions (login required)

View Item View Item