Єременко, Наталія, Ковальова, Наталія, Бобренко, Світлана
(2020)
Вплив практичних занять з фітнесу на фізичний розвиток студенток першого курсу.
Фізична культура, спорт та здоров'я нації (10).
pp. 28-33.
ISSN 2071-5285
Abstract
Актуальність теми дослідження. У статті проаналізовано важливість рухової активності у студенток під час навчання у ВНЗ вивчено вплив практичних занять на розвиток, та функціональний стан студенток першого курсу навчання. Саме у період навчання у студентів формується бачення ролі рухової активності і вони відчувають на собі як важливо тренуватися, і тримати себе у фізичній формі. Саме в під час навчання закладаються базові знання з фітнесу, детально вивчаються основи рухів, успішно засвоюються, та всі ці фізкультурні знання закріплюється на практиці, зміцнюється фундамент здоров’я та розвиваються фізичні якості, необхідні для ефективної участі у різних формах рухової активності. Мета дослідження: оцінити оздоровчу ефективність практичних занять з фітнесу для студенток 1 курсу. Методи дослідження: аналіз та узагальнення науково-літературних джерел; спостереження, тестування, експеримент, антропометричні методи, фізіологічні методи досліджень; функціональна проба Руф’є; функціональний стан дихальної системи за допомогою проб Генчі та Штанге; статистичні методи обробки отриманих результатів досліджень. Результати роботи. У спеціалізованому вищому навчальному закладі студенти мають змогу вдосконалювати рівень своєї професійної підготовленості у процесі занять різними видами спорту, зокрема фітнесом чи спортивною аеробікою. Студентський спорт являє собою узагальнену категорію діяльності студентів у формі змагання і підготовки до нього з метою досягнення високих результатів у обраній спортивній спеціалізації. Ключові висновки. Результати проведених досліджень вказують на те, що практичні заняття з фітнесу у навчальному процесі студенток впливають на їх фізичний стан, забезпечуючи поступальне зростання рівня їх підготовленості, створюючи фундамент професійної майстерності.
Actions (login required)
|
View Item |