Особливості фізичного стану курсантів, які займаються єдиноборствами при підготовці до професійної діяльності

Соловей, Олександр, Пожидаєв, Микола, Анісімов, Дмитро, Вознюк, Костянтин, Логвиненко, Максим (2020) Особливості фізичного стану курсантів, які займаються єдиноборствами при підготовці до професійної діяльності. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (10). с. 47-54. ISSN 2071-5285

[img]
Перегляд
Text
Download (519kB) | Перегляд

Опис

Актуальність теми дослідження. Високий рівень фізичного стану курсантів досягається при системному підході до організації занять, як у навчальний так і позанавчальний час при підготовці до майбутньої професійної діяльності, використовуючи новітні технології, адже це обумовлено недостатнім рівнем фізичного розвитку і підготовленості курсантів, зарахованих до військових навчальних закладів. Мета дослідження: науково обґрунтувати диференційований підхід для підвищення рівня фізичного стану курсантів, які займаються у секційних заняттях з єдиноборств. Методи дослідження. Для досягнення поставленої мети нами були використані наступні методи дослідження: аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Результати та ключові висновки: для підвищення рівня фізичного стану курсантів застосовували диференційований підхід та спеціальні вправи, навантаження для кожної групи курсантів підбиралися в залежності від того, до якої групи вони були віднесені за рівнем підготовленості. Результати фізичного розвитку свідчить, що після експерименту 80% курсантів 17-18 років мали антропометричні показники, що відповідали віковим нормам: за показниками індексу Кетле – вищий за середній; за показниками швидкіно-силових якостей спостерігався середній рівень розвитку; за показниками сили м’язів живота – високий рівень; витривалості – рівень вищий за середній; гнучкості – середній рівень; середнього рівня досягли координаційні та швидкісно-силові якості. Використання диференційованого підходу дозволив: здійснити об’єктивний контроль фізичного стану курсантів; на основі отриманих результатів інтенсифікувати навчально-тренувальний процес; диференціювати та індивідуалізувати програму секційних занять з боротьби.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: секційні заняття, боротьба, тестування, фізичний розвиток, фізична підготовленість, диференційований підхід
Теми: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач, що депонує: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Дата внесення: 21 Січ 2021 21:11
Останні зміни: 21 Січ 2021 21:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32132

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу