Особливості фізичного стану курсантів, які займаються єдиноборствами при підготовці до професійної діяльності

Соловей, Олександр, Пожидаєв, Микола, Анісімов, Дмитро, Вознюк, Костянтин, Логвиненко, Максим (2020) Особливості фізичного стану курсантів, які займаються єдиноборствами при підготовці до професійної діяльності. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (10). pp. 47-54. ISSN 2071-5285

[img]
Preview
Text
Download (519kB) | Preview

Abstract

Актуальність теми дослідження. Високий рівень фізичного стану курсантів досягається при системному підході до організації занять, як у навчальний так і позанавчальний час при підготовці до майбутньої професійної діяльності, використовуючи новітні технології, адже це обумовлено недостатнім рівнем фізичного розвитку і підготовленості курсантів, зарахованих до військових навчальних закладів. Мета дослідження: науково обґрунтувати диференційований підхід для підвищення рівня фізичного стану курсантів, які займаються у секційних заняттях з єдиноборств. Методи дослідження. Для досягнення поставленої мети нами були використані наступні методи дослідження: аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Результати та ключові висновки: для підвищення рівня фізичного стану курсантів застосовували диференційований підхід та спеціальні вправи, навантаження для кожної групи курсантів підбиралися в залежності від того, до якої групи вони були віднесені за рівнем підготовленості. Результати фізичного розвитку свідчить, що після експерименту 80% курсантів 17-18 років мали антропометричні показники, що відповідали віковим нормам: за показниками індексу Кетле – вищий за середній; за показниками швидкіно-силових якостей спостерігався середній рівень розвитку; за показниками сили м’язів живота – високий рівень; витривалості – рівень вищий за середній; гнучкості – середній рівень; середнього рівня досягли координаційні та швидкісно-силові якості. Використання диференційованого підходу дозволив: здійснити об’єктивний контроль фізичного стану курсантів; на основі отриманих результатів інтенсифікувати навчально-тренувальний процес; диференціювати та індивідуалізувати програму секційних занять з боротьби.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: секційні заняття, боротьба, тестування, фізичний розвиток, фізична підготовленість, диференційований підхід
Subjects: A General Works > AZ History of Scholarship The Humanities
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport
Depositing User: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Date Deposited: 21 Jan 2021 21:11
Last Modified: 21 Jan 2021 21:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32132

Actions (login required)

View Item View Item