Клименюк, Ю. М. (2009) Наукові підходи до визначення готовності майбутнього вчителя початкової школи до навчання обдарованих учнів. Українська полоністика (6). pp. 133-139.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (252kB) | Preview |
Abstract
У статті проаналізовано сучасні підходи до обґрунтування необхідності спеціальної підготовки майбутнього вчителя до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів початкової школи. Автор на основі вивчення польських, українських, російських досліджень у галузі обдарованості пропонує своє бачення сутності та структури готовності вчителя початкової школи до роботи з обдарованими дітьми.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education |
Depositing User: | Cтудент Аліна Коваль |
Date Deposited: | 03 Nov 2009 13:06 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 20:10 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3225 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |