Наукові підходи до визначення готовності майбутнього вчителя початкової школи до навчання обдарованих учнів

Клименюк, Ю. М. (2009) Наукові підходи до визначення готовності майбутнього вчителя початкової школи до навчання обдарованих учнів. Українська полоністика (6). pp. 133-139.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (252kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано сучасні підходи до обґрунтування необхідності спеціальної підготовки майбутнього вчителя до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів початкової школи. Автор на основі вивчення польських, українських, російських досліджень у галузі обдарованості пропонує своє бачення сутності та структури готовності вчителя початкової школи до роботи з обдарованими дітьми.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: Cтудент Аліна Коваль
Date Deposited: 03 Nov 2009 13:06
Last Modified: 14 Aug 2015 20:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3225

Actions (login required)

View Item View Item