Гуманкова, О. С. and Оляновська, В. Є. (2021) Проблема реалізації технології диференційованого навчання у контексті професійної діяльності сучасного вчителя. Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.»: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 29–30 січня 2021 року).. pp. 128-131.
|
Text
Download (302kB) | Preview |
Abstract
Розв’язання питання впровадження особистісно орієнтованої моделі навчання у загальноосвітніх навчальних закладах держави фокусує науковий пошук у сфері впровадження технологій, які дозволяють врахувати особистісні характеристики учнів в навчально-виховному процесі, розкрити їх внутрішній потенціал.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology |
Depositing User: | лаборант І.О. Гогола |
Date Deposited: | 23 Feb 2021 19:54 |
Last Modified: | 23 Feb 2021 20:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32327 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |