Методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя

Заброцький, М. М. (2006) Методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України., 7 (8). pp. 259-266.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (115kB) | Preview

Abstract

Розглядаються методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя як вираження його педагогічної позиції. Представлено розуміння духовності як екзистенціальної характеристики людини, сутнісного атрибуту, що надає людині відчуття цілісності та інтегрованості, а педагогічна позиція розглядається як виявлення трансцендентної позиції вчителя, у якій виявляється його духовна сутність.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: екологічність, духовність, трансцендентна позиція, педагогічна позиція, комунікативна компетентність.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: лаборант Тетяна Миколаївна Бабіч
Date Deposited: 05 Nov 2009 09:26
Last Modified: 14 Aug 2015 20:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3276

Actions (login required)

View Item View Item