Теоретичні проблеми професійного розвитку вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти

Заброцький, М. М. (2007) Теоретичні проблеми професійного розвитку вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти. Актуальні проблеми психології. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 10 (1). pp. 83-85.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (86kB) | Preview

Abstract

В статті розглядаються особливості професійної діяльності вчителів та психології навчання дорослих, значущі для організації післядипломної педагогічної освіти. Обговорюються зокрема, проблеми, пов’язані з використанням ділових ігор для цілеспрямованого професійного розвитку педагогів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійна діяльність, професійний розвиток,професійний розвиток педагогів
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: лаборант Тетяна Миколаївна Бабіч
Date Deposited: 05 Nov 2009 09:32
Last Modified: 14 Aug 2015 20:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3281

Actions (login required)

View Item View Item