Удосконалення змісту професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів відповідно до вимог Нової української школи

Шанскова, Т. І. (2021) Удосконалення змісту професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів відповідно до вимог Нової української школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.

[img]
Перегляд
pdf
Download (311kB) | Перегляд

Опис

Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи має спиратися на принципи гуманізму, демократизації, компетентності, педагогічної творчості,проблемності, педагогічного саморозвитку. З позицій дидактичних закономірностей зміст підготовки майбутніх учителів початкових класів буде повноцінним за умови його повноти, глибини, збалансованості конкретного й загального, завершеності, системності, гнучкості, оперативності, динамізму.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 15 Черв 2021 14:52
Останні зміни: 15 Черв 2021 14:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32821

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу