Заброцький, М. М. (2008) Особливості самоставлення педагогів-початківців. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 7 (15). с. 89-92.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (125kB) | Перегляд |
Опис
В статті показано, що професійне становлення педагога вимагає цілеспрямованого формування професійної свідомості, розкривається провідна роль самопізнання у цьому процесі, представлені та обговорюються результати емпіричного вивчення особливостей самоставлення майбутніхпедагогів та педагогів-початківців на етапі професійної адаптації.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна адаптація, професійна свідомість, рефлексія, самоставлення. |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач, що депонує: | лаборант Тетяна Миколаївна Бабіч |
Дата внесення: | 05 Лист 2009 09:49 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 20:16 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3284 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |