Заброцький М. М. (2008) Особливості самоставлення педагогів-початківців. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. Т. 7, № 15. С. 89–92.
Preview
12.pdf
Завантажити (125kB) | Preview
Анотація
В статті показано, що професійне становлення педагога вимагає цілеспрямованого формування професійної свідомості, розкривається провідна роль самопізнання у цьому процесі, представлені та обговорюються результати емпіричного вивчення особливостей самоставлення майбутніхпедагогів та педагогів-початківців на етапі професійної адаптації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна адаптація, професійна свідомість, рефлексія, самоставлення. |
Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Користувачі 475 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Лист 2009 09:49 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3284 |
ДСТУ 8302:2015: | Заброцький М. М. Особливості самоставлення педагогів-початківців. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. 2008. Т. 7, № 15. С. 89–92. |