Особливості самоставлення педагогів-початківців

Заброцький, М. М. (2008) Особливості самоставлення педагогів-початківців. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 7 (15). pp. 89-92.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (125kB) | Preview

Abstract

В статті показано, що професійне становлення педагога вимагає цілеспрямованого формування професійної свідомості, розкривається провідна роль самопізнання у цьому процесі, представлені та обговорюються результати емпіричного вивчення особливостей самоставлення майбутніхпедагогів та педагогів-початківців на етапі професійної адаптації.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійна адаптація, професійна свідомість, рефлексія, самоставлення.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: лаборант Тетяна Миколаївна Бабіч
Date Deposited: 05 Nov 2009 09:49
Last Modified: 14 Aug 2015 20:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3284

Actions (login required)

View Item View Item