Заброцький, М. М. (2008) Особливості самоставлення педагогів-початківців. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 7 (15). pp. 89-92.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (125kB) | Preview |
Abstract
В статті показано, що професійне становлення педагога вимагає цілеспрямованого формування професійної свідомості, розкривається провідна роль самопізнання у цьому процесі, представлені та обговорюються результати емпіричного вивчення особливостей самоставлення майбутніхпедагогів та педагогів-початківців на етапі професійної адаптації.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | професійна адаптація, професійна свідомість, рефлексія, самоставлення. |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology |
Depositing User: | лаборант Тетяна Миколаївна Бабіч |
Date Deposited: | 05 Nov 2009 09:49 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 20:16 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3284 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |