Сліпченко, К. В., Федоренко, А. П. (2021) Індивідуальний підхід до навчання учнів початкових класів в умовах Нової української школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
|
PDF
Download (311kB) | Preview |
Abstract
реалізація індивідуального підходу в процесі навчання допомагає оптимізувати процес передавання й засвоєння знань, умінь, досвіду та допомагає розкрити потенціал кожного здобувача освіти. Учитель повинен пам’ятати, що кожен учень – це особистість, яка має свій темперамент, звички, здібності. Саме тому кожен педагог у навчальному процесі повинен використовувати індивідуальний підхід, що забезпечить ефективність засвоєння знань кожним учнем.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language |
Depositing User: | ПК Кафедра |
Date Deposited: | 16 Jun 2021 08:02 |
Last Modified: | 16 Jun 2021 08:05 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32853 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |