Інтегрований підхід до навчання в Новій українській школі

Хробуст, Ю. А. (2021) Інтегрований підхід до навчання в Новій українській школі. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.

[img]
Preview
PDF
Download (226kB) | Preview

Abstract

інтегроване навчання – важлива та необхідна умова сучасного навчально-виховного процесу. Необхідний та невід’ємний засіб об’єднання окремих частин в одне ціле, завдяки якому формується можливість створити в учнів цілісну картину світу. Інтегровані уроки збагачують та розвивають мовлення, мислення, пам’ять, увагу, кмітливість, спостережливість, ініціативність, самостійність, працьовитість та наполегливість учнів.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 16 Jun 2021 08:35
Last Modified: 16 Jun 2021 08:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32858

Actions (login required)

View Item View Item