Хробуст, Ю. А. (2021) Інтегрований підхід до навчання в Новій українській школі. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
|
PDF
Download (226kB) | Preview |
Abstract
інтегроване навчання – важлива та необхідна умова сучасного навчально-виховного процесу. Необхідний та невід’ємний засіб об’єднання окремих частин в одне ціле, завдяки якому формується можливість створити в учнів цілісну картину світу. Інтегровані уроки збагачують та розвивають мовлення, мислення, пам’ять, увагу, кмітливість, спостережливість, ініціативність, самостійність, працьовитість та наполегливість учнів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language |
Depositing User: | ПК Кафедра |
Date Deposited: | 16 Jun 2021 08:35 |
Last Modified: | 16 Jun 2021 08:39 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32858 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |