Дорош С. С., Гордієнко О. А. (2021) Розвиток критичного мислення молодших школярівна уроках мовно-літературної галузі. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
|
pdf
Download (318kB) | Preview |
Анотація
Для розвитку критичного мислення учнів вчителю потрібно дозволяти їм розмірковувати, вільно висловлювати свою власну думку, а також цінувати їх критичні зауваження, міркування про життя і людей, залучаючи до навчання. А діти вчаться ставитися з повагою до думок інших, брати активну участь у навчанні, розвивають упевненість у собі. Безперечно, представлені стратегії роботи сприятимуть розвитку мовлення, мислення, а значить, допоможуть формуванню відповідних компетентностей.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | ПК Кафедра |
Дата подачі: | 16 Черв 2021 08:48 |
Оновлення: | 16 Черв 2021 08:50 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32860 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |