Формування пізнавальних інтересів здобувачів початкової освіти засобами ігрових технологій на уроках літературного читання

Зімірович, К. В., Гордієнко, О. А. (2021) Формування пізнавальних інтересів здобувачів початкової освіти засобами ігрових технологій на уроках літературного читання. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.

[img]
Preview
PDF
Download (316kB) | Preview

Abstract

Формування успішної, творчої, працездатної особистості є одним із вагомих завдань, які постають перед сучасною українською освітою, зокрема й початковою. Пріоритетне значення в цьому процесі має підготовка дитини до свідомого, дорослого, самостійного життя, а також формування ключових компетентностей.Так, учні мають бути здатними до самовдосконалення та саморозвитку, а стійкі знання, уміння й навички неможливі без самоосвіти й самовдосконалення, і цей процес неможливий без постійно зростаючого інтересу до навчання.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 16 Jun 2021 08:58
Last Modified: 16 Jun 2021 08:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32863

Actions (login required)

View Item View Item