Використання елементів креативного навчання у практичній роботі вчителя початкових класів на уроках української мови

Іщук, О. Р., Гордієнко, О. А. (2021) Використання елементів креативного навчання у практичній роботі вчителя початкових класів на уроках української мови. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.

[img]
Перегляд
pdf
Download (479kB) | Перегляд

Опис

Одним із пріоритетних завдань учителя на уроках мовно-літературної галузі в початковій школі є пробудження пізнавального інтересу, позитивної мотивації учнів, яка спрямовує їх на здобуття необхідних знань, формування вміння мислити критично й нестандартно, що є основною креативного мислення. Адже саме за цих умов дитина зможе досягти високих результатів у процесі навчання. У процесі такої діяльності, реалізуючи зміст технологій розвитку критичного мислення, слід приділяти суттєву увагу здатності учня вірити в себе, налаштуватися на успіх, сприяти зниженню рівня занепокоєності та страху

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 16 Черв 2021 08:59
Останні зміни: 16 Черв 2021 09:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32866

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу