Теоретичні засади формування пізнавальної активності молодших школярів у навчальному процесі початкової школи

Козій, Д. З., Гордієнко, О. А. (2021) Теоретичні засади формування пізнавальної активності молодших школярів у навчальному процесі початкової школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.

[img]
Preview
PDF
Download (483kB) | Preview

Abstract

У молодшому шкільному віці особливе місце належить емоційному ставленню школяра до світу, саме тому розвиток емоційної складової в пізнавальної діяльності в цьому віці є одним із ключових.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 16 Jun 2021 09:04
Last Modified: 16 Jun 2021 09:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32868

Actions (login required)

View Item View Item