Формування екологічно доцільної поведінки старших дошкільників: теоретичний аспект

Панченко, Г. В. (2021) Формування екологічно доцільної поведінки старших дошкільників: теоретичний аспект. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.

[img]
Preview
PDF
Download (418kB) | Preview

Abstract

Стан навколишнього середовища сьогодні вимагає всебічної уваги суспільства та негайних заходів з метою покращення екологічної ситуації в Україні. Виокремити ціннісний компонент у ставленні до довкілля, формувати у підростаючого покоління екологічну свідомість як спосіб мислення, відповідальність за збереження довкілля на рівні реальної практики потрібно, починаючи з дошкільного віку, так як саме у цьому віковому періоді закладається етап формування екологічних знань, екологічної культури та екологічного виховання, і вже на етапі старшого дошкілля відбувається формування екологічно доцільної поведінки.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: лаб. К.В Сорока
Date Deposited: 16 Jun 2021 09:38
Last Modified: 16 Jun 2021 09:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32876

Actions (login required)

View Item View Item