Сударик, О. С. (2021) Педагогічні умови формування соціальної компетентності учнів початкової школи засобами проєктних технологій. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
|
PDF
Download (486kB) | Preview |
Abstract
Психологи й педагоги вважають молодший шкільний вік сенситивним для процесу соціалізації та соціального розвитку дитини. Новий соціальний статус "учня", зміна провідного виду діяльності, виникнення нових взаємин із дорослими, однолітками та соціумом у цілому активно сприяють появі нових соціальних потреб і навичок взаємодії в новому соціальному середовищі.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language |
Depositing User: | ПК Кафедра |
Date Deposited: | 16 Jun 2021 09:39 |
Last Modified: | 16 Jun 2021 09:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32878 |
Actions (login required)
View Item |