Суха, К. В., Танська, В. В. (2021) Використання метапредметного підходу в навчанні учнів початкових класах. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
|
pdf
Download (509kB) | Перегляд |
Опис
Останнім часом в умовах інтеграційних процесів у навчанні метапредметний підхід стає все більш актуальним. Його реалізація дає правоопанувати таківиди діяльності: порівняння, схематизацію, спостереження, формування запитань, що дозволяють учням засвоїти декілька навчальних предметів. Метапредметні зв’язки допомагають формувати бачення цілісності світу, розуміння місця та ролі людини в ньому.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | ПК Кафедра |
Дата внесення: | 16 Черв 2021 10:46 |
Останні зміни: | 16 Черв 2021 10:46 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32881 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |