Використання метапредметного підходу в навчанні учнів початкових класах

Суха, К. В., Танська, В. В. (2021) Використання метапредметного підходу в навчанні учнів початкових класах. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.

[img]
Перегляд
pdf
Download (509kB) | Перегляд

Опис

Останнім часом в умовах інтеграційних процесів у навчанні метапредметний підхід стає все більш актуальним. Його реалізація дає правоопанувати таківиди діяльності: порівняння, схематизацію, спостереження, формування запитань, що дозволяють учням засвоїти декілька навчальних предметів. Метапредметні зв’язки допомагають формувати бачення цілісності світу, розуміння місця та ролі людини в ньому.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 16 Черв 2021 10:46
Останні зміни: 16 Черв 2021 10:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32881

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу