Використання метапредметного підходу в навчанні учнів початкових класах

Суха, К. В., Танська, В. В. (2021) Використання метапредметного підходу в навчанні учнів початкових класах. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.

[img]
Preview
PDF
Download (509kB) | Preview

Abstract

Останнім часом в умовах інтеграційних процесів у навчанні метапредметний підхід стає все більш актуальним. Його реалізація дає правоопанувати таківиди діяльності: порівняння, схематизацію, спостереження, формування запитань, що дозволяють учням засвоїти декілька навчальних предметів. Метапредметні зв’язки допомагають формувати бачення цілісності світу, розуміння місця та ролі людини в ньому.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 16 Jun 2021 10:46
Last Modified: 16 Jun 2021 10:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32881

Actions (login required)

View Item View Item