Робота над есе як метод формування ключових компетентностей учнів 10-11-х класів на уроках української мови

Магдич, Т. П. (2018) Робота над есе як метод формування ключових компетентностей учнів 10-11-х класів на уроках української мови. Формування ключових компетентностей учнів 10-11-х класів на уроках української мови. Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Філологія та лінгводидактика в умовах євроінтеграції: реалії і перспективи» (25–26 жовтня 2018 р.). pp. 109-112.

[img]
Preview
Text
Download (419kB) | Preview

Abstract

На часі сучасні технології, методи, вміння та навички, що дадуть змогу випускникові школи реалізуватися у житті у будь-якій обраній ним професійній сфері. Детальнішого розгляду потребують ключові компетентності та їх формування у процесі навчання. Саме тому висвітлення та опрацювання основних методів формування ключових компетентностей на уроках української мови у 10-11-х класах є актуальною проблемою часу.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Journalism, Advertising and PR
Depositing User: Аспірант Тетяна Магдич
Date Deposited: 18 Jun 2021 19:48
Last Modified: 18 Jun 2021 19:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32935

Actions (login required)

View Item View Item