Психолінгвістичні засади формування мовної свідомості учнів з особливими потребами в умовах інтеграційного освітнього простору

Магдич, Т. П. (2018) Психолінгвістичні засади формування мовної свідомості учнів з особливими потребами в умовах інтеграційного освітнього простору. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи, 1. pp. 110-113.

[img]
Preview
Text
Download (470kB) | Preview

Abstract

В умовах інтеграційного освітнього простору оновлення змісту, форм та методів навчання рідної мови потребує вирішення багатьох проблем, із якими стикаються як науковці, так і вчителі-словесники Нової української школи. Однією з актуальних на сьогодні є проблема українськомовного навчання дітей з особливими потребами, яких, на жаль, чимало, з огляду на екологічний стан планети в цілому та країни зокрема, на труднощі у вітчизняній системі охорони здоров’я та соціальній політиці тощо. Навчання мови, безперечно, відбувається у тісному зв’язку з різноманітними галузями наукових знань, з-поміж яких психолінгвістика посідає важливе місце, особливо коли йдеться про формування видів мовленнєвої діяльності (читання, говоріння, письмо, аудіювання) у школярів, що мають інвалідність. Зазначене вище зумовлює актуальність порушеної нами проблеми.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Journalism, Advertising and PR
Depositing User: Аспірант Тетяна Магдич
Date Deposited: 19 Jun 2021 09:08
Last Modified: 19 Jun 2021 09:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32936

Actions (login required)

View Item View Item