Міфотворчість засобами реклами у філософії Ролана Барта

Слюсар, М. В. (2021) Міфотворчість засобами реклами у філософії Ролана Барта. In: Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід: збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 13-14 травня 2021 року, Тернопіль : Вектор.

[img]
Перегляд
Text
Download (515kB) | Перегляд

Опис

Глобалізаційні процеси значною мірою сприяли тотальній технізації життєдіяльності людини, одним із проявів якої є перманентне включення її в інформаційний простір. Останній характеризується збільшенням обсягів реклами, введення її у контекст буденного життя індивідів. Рекламу як інструмент міфотворчості одним з перших у філософських науках розглядав Ролан Барт.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова(виступ))
Ключові слова: філософія Р.Барта, міфотворчість, символічний обмін, філософія реклами
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Підрозділи: Історичний факультет > Кафедра філософії та політології
Користувач, що депонує: Vadym Mykolaiovych Slyusar
Дата внесення: 22 Черв 2021 11:30
Останні зміни: 22 Черв 2021 11:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32949

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу