Волкова, С. Г., Фонарюк, О. В., Кравченко, Т. В. (2021) Підвищення професійної кваліфікації педагогічних працівників в умовах модернізації освіти. Інноваційна педагогіка (35). pp. 168-174. ISSN 2663-6085
|
Text
Download (433kB) | Preview |
Abstract
У статті досліджується процес підвищення професійної кваліфікації педагогічних працівників в умовах модернізації освіти, який є важливим етапом для формування результативної діяльності учнів у навчальних закладах. Проаналізовано трактування сутності категорій «компетентності особистості» та «компетенція». Досліджено проблемні квестії стосовно теоретичної та практичної підготовки педагогічних працівників. Досліджено педагогічні кондиції створення фахової компетентності педагогічних працівників у передумовах підвищення професійної кваліфікації. Проаналізовано основні напрями підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Досліджено цілі програми підвищення кваліфікації вчителів математики. Визначено, що головна мета підвищення професійної кваліфікації вчителів – формування в учнів теоретичних та практичних навичок, необхідних для професійної діяльності, відповідно до нових стандартів математичної освіти згідно з Концепцією «Нова українська школа». З’ясовано, що програми підготовки вчителів містять компоненти психолого-педагогічної та практичної підготовки, зокрема й методи навчання та використання інформаційно-комунікаційних технологій. Було встановлено, що Закон України «Про вищу освіту» визначає значення математики для соціально-економічного та технологічного розвитку України. Розглянуто основний перелік дисциплін методичного розділу програми курсів підвищення кваліфікації вчителів математики. Досліджено план заходів щодо дотримання Указу Президента України «Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні». Визначено характерні ознаки STEM-освіти, що мають велике значення в підготовці майбутніх учителів, а також у програмі підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації вчителів-предметників. Досліджено, що ще одним інструментом, від якого залежить ефективність розвитку професійної позиції вчителя у світлі вимог Концепції «Нова українська школа», є постійне самовдосконалення професійної діяльності. Визначено функції процесу самовдосконалення професійної діяльності вчителя. Завдяки оновленню законів України «Про освіту», «Про вищу освіту» та реалізації Національної доктрини освіти на 2021–2022 роки, Концепції «Нова українська школа», Концепції педагогічної освіти отримано позитивні результати в підвищенні кваліфікації вчителів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | професійна компетентність, професійна кваліфікація, педагогічні працівники, модернізації освіти, викладачі математики, Концепція «Нова українська школа» |
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry |
Depositing User: | Олена Фонарюк |
Date Deposited: | 05 Aug 2021 04:58 |
Last Modified: | 05 Aug 2021 04:58 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33075 |
Actions (login required)
View Item |