Особливості емпатії на різних етапах професійного становлення практичних психологів системи освіти

Пирог Г. В., Шикирава Н. М. (2020) Особливості емпатії на різних етапах професійного становлення практичних психологів системи освіти. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки (10(55)). С. 87–99.

[img]
Preview
Текст
Download (375kB) | Preview

Анотація

Дослідження емпатії практичних психологів та її рансформацій на різних стадіях професійного становлення є важливим для попередження емоційного вигорання фахівців, збереження їхнього психологічного здоров’я. Метою статті стало вивчення особливостей емпатії у практичних психологів системи освіти на різних етапах професіогенезу. Для емпіричного вивчення показників емпатії було використано «Тест на визначення емпатії» Л. Журавльової, для з’ясування особливостей суб’єктивного переживання різних етапів професійного розвитку досліджуваних – методику «Професійний шлях» Г.Пирог

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: емпатія, емпатійне ставлення, професійне становлення, практичні психологи, система освіти, професійний шлях
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Ганна Володимирівна Пирог
Дата подачі: 02 Лист 2021 08:13
Оновлення: 02 Лист 2021 08:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33324

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу