Особливості емпатії на різних етапах професійного становлення практичних психологів системи освіти

Пирог, Г. В., Шикирава, Н. М. (2020) Особливості емпатії на різних етапах професійного становлення практичних психологів системи освіти. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки (10(55)). с. 87-99.

[img]
Перегляд
Text
Download (375kB) | Перегляд
Офіційний URL: https://sj.npu.edu.ua/index.php/pn/article/view/915

Опис

Дослідження емпатії практичних психологів та її рансформацій на різних стадіях професійного становлення є важливим для попередження емоційного вигорання фахівців, збереження їхнього психологічного здоров’я. Метою статті стало вивчення особливостей емпатії у практичних психологів системи освіти на різних етапах професіогенезу. Для емпіричного вивчення показників емпатії було використано «Тест на визначення емпатії» Л. Журавльової, для з’ясування особливостей суб’єктивного переживання різних етапів професійного розвитку досліджуваних – методику «Професійний шлях» Г.Пирог

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: емпатія, емпатійне ставлення, професійне становлення, практичні психологи, система освіти, професійний шлях
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: доцент Ганна Пирог
Дата внесення: 02 Лист 2021 08:13
Останні зміни: 02 Лист 2021 08:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33324

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу