Наукові підходи до дослідження освітнього простору при вивчені освітньої компоненти «Картографія з основами топографії» у здобувачів вищої освіти

Костюк В. С., Гарбар О. В. (2021) Наукові підходи до дослідження освітнього простору при вивчені освітньої компоненти «Картографія з основами топографії» у здобувачів вищої освіти. Теорія і методика професійної освіти. С. 157–161.

[img]
Preview
Текст
Download (218kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: освітнє середовище, підходи до дослідження освітнього середовища, картографія з основами топографії, компетентності, методика навчання вчителів географії.
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Відділи: Природничий факультет > Кафедра екології та географії
Користувач: Кафедра екології та географії
Дата подачі: 02 Лист 2021 21:20
Оновлення: 02 Лист 2021 21:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33334

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу