Наукові підходи до дослідження освітнього простору при вивчені освітньої компоненти «Картографія з основами топографії» у здобувачів вищої освіти

Костюк, В. С., Гарбар, О. В. (2021) Наукові підходи до дослідження освітнього простору при вивчені освітньої компоненти «Картографія з основами топографії» у здобувачів вищої освіти. Теорія і методика професійної освіти. с. 157-161.

[img]
Перегляд
Text
Download (218kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Ключові слова: освітнє середовище, підходи до дослідження освітнього середовища, картографія з основами топографії, компетентності, методика навчання вчителів географії.
Теми: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра екології та географії
Користувач, що депонує: ekology
Дата внесення: 02 Лист 2021 21:20
Останні зміни: 02 Лист 2021 21:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33334

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу