Наукові підходи до дослідження освітнього простору при вивчені освітньої компоненти «Картографія з основами топографії» у здобувачів вищої освіти

Костюк, В. С., Гарбар, О. В. (2021) Наукові підходи до дослідження освітнього простору при вивчені освітньої компоненти «Картографія з основами топографії» у здобувачів вищої освіти. Теорія і методика професійної освіти. pp. 157-161.

[img]
Preview
Text
Download (218kB) | Preview
Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: освітнє середовище, підходи до дослідження освітнього середовища, картографія з основами топографії, компетентності, методика навчання вчителів географії.
Subjects: Q Science > Q Science (General)
Divisions: Faculty of Natural Sciences > Department of Ecology and Geography
Depositing User: ekology
Date Deposited: 02 Nov 2021 21:20
Last Modified: 02 Nov 2021 21:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33334

Actions (login required)

View Item View Item