Використання оздоровчої аеробіки в процесі фізичного виховання студентів, які мають захворювання серцево-судинної системи

Шоханова, Катерина and Шоханов, Олег and Кафтанова, Т. В. and Саранча, М. П. and Гошко, Андрій (2021) Використання оздоровчої аеробіки в процесі фізичного виховання студентів, які мають захворювання серцево-судинної системи. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (12). pp. 98-102. ISSN 2071-5285

[img]
Preview
Text
Download (485kB) | Preview

Abstract

Актуальність теми дослідження. Актуальність порушеної у статті проблеми пов’язана з різким зниженням рухової активності і омолодженням багатьох захворювань, що зумовлює необхідність пошуку дієвих засобів рекреаційно-відновлювальної спрямованості для зміцнення здоров’я студентської молоді. Мета дослідження – експериментально обґрунтувати використання оздоровчої аеробіки в процесі фізичного виховання студентів, які мають захворювання серцево-судинної системи. Методи дослідження. Теоретичний аналіз наукової та методичної літератури, педагогічний експеримент, порівняльний аналіз. Результати дослідження та ключові висновки. Методика використання оздоровчої аеробіки під час заняттях зі студентами які мають захворювання серцево-судинної системи та віднесені до спеціальної медичної групи включає наступні компоненти: 1) програма занять побудована з урахуванням специфіки оздоровчої аеробіки (підготовча, основна і заключна частини); 2) проведення підготовчих заходів до занять оздоровчою аеробікою (анамнез, діагностика функціонального стану, інструктаж); 3) суворе дозування фізичного навантаження на заняттях; 4) індивідуалізація фізичного навантаження в групі з урахуванням рівня фізичної підготовленості студентів. Результати експерименту, отримані за допомогою динамічної функціональної проби дали можливість встановити, що у студентів КГ та ЕГ під впливом систематичних занять фізичними вправами покращився стан серцево-судинної системи. Але, незважаючи на позитивні зміни в обох групах, покращення функціональних можливостей серцево-судинної системи були більше виражені у студентів, які займалися оздоровчою аеробікою. На відміну від КГ студенти ЕГ із задоволенням відвідували кожне заняття, що вказує на підвищення мотивації, як одного з головних факторів досягнення оздоровчого ефекту в процесі фізичного виховання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: оздоровча аеробіка, фізичне виховання, функціональні можливості, серцево-судинна система, рекреаційно-відновлювальний засіб
Subjects: A General Works > AZ History of Scholarship The Humanities
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport
Depositing User: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Date Deposited: 07 Jan 2022 20:20
Last Modified: 12 Jan 2022 14:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33542

Actions (login required)

View Item View Item