Міщак, Олена, Омельченко, Олена
(2021)
Аналіз якості організації навчального процесу при дистанційному навчанні.
Фізична культура, спорт та здоров'я нації (12).
с. 109-115.
ISSN 2071-5285
Опис
Актуальність теми дослідження. В березні 2020 року Всесвітня організація охорони здоров’я (ВОЗ) оголосила коронавірусну інфекцію (COVID-19) пандемією, у зв’язку з чим весь світ був вимушений перебудуватися і пристосуватися до нових реалій. Складнощі виникли у всіх сферах життя, не стала виключенням і система вищої освіти. У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні, в закладах вищої освіти було запроваджено дистанційне навчання, внаслідок чого потрібно було в найкоротші терміни реформувати весь освітній процес без зниження якості викладання. Мета дослідження: проаналізувати якість організації навчального процесу при дистанційному навчанні під час вивчення дисципліни «Оздоровчий туризм» в період пандемії. Матеріал і методи дослідження: аналіз проводився на основі анкетування, в дослідженні взяли участь 72 студенти 2 курсу. Опитування проводилося анонімно, індивідуально, анкети заповнювалися респондентами самостійно за допомогою інструменту «Google-форми». У ході дослідження було використано такі методи, як теоретичний аналіз спеціальної науково-методичної літератури, метод анкетування, узагальнення та систематизації даних. Результати дослідження: враховуючи останні сучасні тенденції, спільні закономірності системи контролю навчання, нами було сформовано анкету, розроблено систему критеріїв оцінки якості організації навчального процесу під час вивчення дисципліни «Оздоровчий туризм» в умовах карантину. Висновки: використання розробленої системи критеріїв контролю та оцінки якості організації навчального процесу при дистанційному навчанні дозволяє оптимізувати процес навчання під час пандемії.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |