Самойлюкевич, І. В., Карпенко, Є. М. (2005) Технології критичного мислення як засіб оптимізації розвитку діалогічної мовленнєвої компетенції майбутніх учителів іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). pp. 23-26. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (119kB) | Preview |
Abstract
Автори статті пропонують технологію формування комунікативно-дискусійних умінь студентів вищих мовних закладів освіти на позааудиторних заняттях проблемних груп за інтересами. Ця технологія функціонує на основі розробленого алгоритму, що відповідає стадіальності розвитку комунікативно-дискусійних умінь. Автори наводять приклад заняття проблемної групи з громадянської освіти, на меті якого є розвиток комунікативно-дискусійних умінь студентів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology |
Depositing User: | Н.М. Цмех |
Date Deposited: | 09 Dec 2008 10:48 |
Last Modified: | 06 Oct 2016 09:55 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/336 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |