Типи спрямованості особистості і науково-педагогічної діяльності викладача вищої школи

Дубасенюк, О. А. and Вознюк, О. В. and Копетчук, В. А. (2021) Типи спрямованості особистості і науково-педагогічної діяльності викладача вищої школи. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 36 (2). pp. 18-24. ISSN 2311-2409

[img]
Preview
Text
Download (596kB) | Preview
Official URL: https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/304

Abstract

У статті здійснено аналіз особливостей особистісної і науково-професійної спрямованості викладачів закладів вищої освіти. Актуальність дослідження випливає із того, що науково-педагогічна діяльність викладачів тісно пов’язана з їх творчим розвитком та професійним самовдосконаленням. Завданнями статті є дослідження особистісно-психологічних особливостей відповідної спільноти викладачів вищої школи, провідних типів спрямованості особистості та їх науково-педагогічної діяльності. За допомогою загальної теорії систем з'ясована системна кореляція головних категорій педагогіки у контексті типів спрямованості педагога.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: типи спрямованості особистості викладача; науково-педагогічна діяльність викладача; загальна теорія систем; наукова парадигма, професійна майстерність; професійне самовдосконалення
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 22 Jan 2022 09:37
Last Modified: 22 Jan 2022 09:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33636

Actions (login required)

View Item View Item