Екологічний дизайн у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти

Колесник, Н. Є., Танська, В. В. (2021) Екологічний дизайн у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук, I (45). pp. 76-80. ISSN 2308-4855

[img]
Preview
Text
Download (333kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано актуальність дослідження. Визначено, що концептуальні ідеї сучасної стратегії реформування освіти в Україні відображено в основних нормативно-правових документах. Авторами виявлено, що реалізація стратегічних завдань до дизайну у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти засобами екологічного дизайну вимагає нових підходів до переходу кількісних показників її рівня в якісні документи. Метою роботи є аналіз і розкриття особливостей екологічного дизайну у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти шляхом упровадження різноманітних підходів у контексті Європейського освітнього простору. Методи дослідження: теоретичні (аналіз, синтез, узагальнення, моделювання, проєктування, класифікація, методи екстраполяції та прогностики); емпіричні (онлайн-інтерв’ювання, анкетування, тестування, бесіда, методи математичної статистики). Авторами виявлено, що здобувачі вищої освіти у Навчально-науковому інституті педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка оволодівають низкою загальних, інтегральних, фахових, спеціальних компетентностей, утілюють творчі ідеї, креативно мислять над дизайн-проєктами екологічного спрямування, котрим притаманні оригінальність, авторське бачення нового унікального змісту у проєктній діяльності. Результати дослідження: нині здобувачі вищої освіти під час фахової підготовки оволодівають професійною універсальністю, широким спектром художніх засобів і проєктних методів у контексті екологічного дизайну. Виявлено, що здобувачі вищої освіти під час проєктної діяльності у контексті екологічного дизайну оволодівають професійною універсальністю, широким спектром художніх засобів і проєктних методів, що дозволяє їм створювати об’єкти екологічного дизайну різної складності, які продукують візуально-інформаційне середовище, забезпечуючи потрібний зв’язок між людиною і середовищем, між людиною і суспільством.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: дизайн, екологічний дизайн, проєктна діяльність, підготовка здобувачів вищої освіти, дизайн-проєкт.
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
N Fine Arts > N Visual arts (General). For photography, see TR
N Fine Arts > NC Drawing Design Illustration
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Fine Arts and Design
Depositing User: доцент Наталія Колесник
Date Deposited: 23 Feb 2022 21:53
Last Modified: 23 Feb 2022 21:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33824

Actions (login required)

View Item View Item