Педагогічна парадоксологія як ефективний інструмент формування ноосферної свідомості

Вознюк, О. В. (2022) Педагогічна парадоксологія як ефективний інструмент формування ноосферної свідомості. In: Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука: колективна монографія. ПП Щербатих О. В., Київ–Кременчук, pp. 66-138. ISBN 978-617-639-331-3

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Парадоксальне мислення постає вищим – третім етапом онто- та філогенетичного розвитку людини, коли спостерігається поступове зростання асиметрії півкуль, рух від симетрії до асиметрії, найбільший вияв якої досягається у зрілому віці. Потім, при старінні, півкульова асиметрія поступово нівелюється

Item Type: Book Section
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
B Philosophy. Psychology. Religion > BC Logic
B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 21 Mar 2022 20:15
Last Modified: 21 Mar 2022 20:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33831

Actions (login required)

View Item View Item