Вознюк, О. В. (2022) Педагогічна парадоксологія як ефективний інструмент формування ноосферної свідомості. In: Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука: колективна монографія. ПП Щербатих О. В., Київ–Кременчук, pp. 66-138. ISBN 978-617-639-331-3
|
Text
Download (1MB) | Preview |
Abstract
Парадоксальне мислення постає вищим – третім етапом онто- та філогенетичного розвитку людини, коли спостерігається поступове зростання асиметрії півкуль, рух від симетрії до асиметрії, найбільший вияв якої досягається у зрілому віці. Потім, при старінні, півкульова асиметрія поступово нівелюється
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General) B Philosophy. Psychology. Religion > BC Logic B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology |
Depositing User: | лаборант І.О. Гогола |
Date Deposited: | 21 Mar 2022 20:15 |
Last Modified: | 21 Mar 2022 20:15 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33831 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |